سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش جهانی ایده

 یکی دیگر از تازه ترین امکانات تارنمای ایده ها ، برای گسترش اخبار اختراعات ، نوآوری و طرهای تجاری و فراخوانی و جذب صاحبان سرمایه داخلی و خارجی ، ایجاد گروه در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک میباشد. این امکانات تاثیر بسیار زیادی در بیشتر دیده شدن ایده های نوآورانه دارد .

بی گمان صاحبان ایده و اختراع و طرح های نو تجاری ، برای جذب سرمایه صاحبان سرمایه ، ناگزیرند تا هر چه بیشتر به بهترین شکل و بهره جستن از حرفه ای ترین امکانات ، اندیشه های خود را در معرض بازدید صنعت گران و صاحبان سرمایه قرار دهند . بخش های R&D شرکت ها و صنایع و تولید کنندگان  همواره با جستجو در اینترنت به دنبال ایده های نو ، برای توسعه صنعتی و تجاری خود میگردند . تارنمای ایده ها یکی از بهترین گزینه های جستجویی است که مورد بازدید واحد های تحقیق وتوسعه سازمانها ، شرکتها و کارخانجات قرار میگیرد . از دیگر سو با گسترش مطالب منتشر شده تارنما ، در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، جستجوگران بیشتری به ایده ها و اختراعات شما دسترسی خواهند داشت.اگر از امکانات ویژه شماره و دو تارنمای ایده ها بهره بگیرید ، شانس قرار گرفتن در معرض دید سرمایه گذاران خارجی نیز همراه شما خواهد بود . اگر تا کنون ایده ، اختراع و طرح تجاری خود را در تارنمای ایده ها منتشر نکرده اید ، همین اکنون اندیشه های خود را جهانی کنید .

چند دقیقه برای خواندن روش حضور در تارنمای ایده ها وقت بگذارید و خود را از سرگردانی در اینترنت رها کنید. ایده ها، تنها تارنماییست که شما را به هدف نزدیک خواهد کرد.

تنها 5 دقیقه تا جهانی شدن باقیست .....

امکانات ویژه شماره یک و دو تارنمای ایده ها ... کلیک کنید

تفاوتی ندارد مخترع هستید یا صاحب سرمایه . برای آگهی دادن اختراع و یا سرمایه خود در ایده ها... کلیک کنید

با عضویت در خبرنامه ایده و مراجعه هفتگی به تارنمای ایده ها ، از امکانات روز افزون و  خلاقانه ایده ها برای معرفی اختراع و ایده هایتان آگاه شوید

به صفحه تارنمای ایده ها در فیس بوک بپیوندید و دوستان را نیز به این صفحه فرابخوانید

www.INSSOA.COM

خبر : تارنمای ایده ها به زودی بر روی دومین .com بارگذاری خواهد شد


ارسال شده در توسط ایده ها
نخبگان ایرانی - نوآوری های ایرانیان

شما نیز آگهی برای صفحه خود در میان بگذارید.