سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش جهانی ایده

 

ایده ها ! تنها تارنمایی که بصورت تخصصی به ایده ها ، اختراعات و نام ها و طرح های تجاری و کسب و کار و سرمایه گذاری میپردازد.


صاحبان ایده  و اختراعات ، فروشندگان و خریداران نام های تجاری و ایده های صنعتی، صاحبان سرمایه به هرمیزان ، از یک میلیون تومان تا سرمایه های بالای یک میلیارد تومان میتوانند با هزینه ای براستی ناچیز در تارنـــمای ایده ها، نخستین بورس تخصصی فروش ایده ها و اختراعات و نامهای تجاری ، بدون واسطه و مستقیم در صفحــــــه ای اختصاصی آگهی دهند .

چرا تارنمای ایده ها ، برای آگهی هایی با موضوع فروش ایده و اختراع و سرمایه گذاری و شراکت در طرح ها و ایده های نو ، جزو بهترین گزینه ها برای صاحبان سرمایه و یا صاحبان ایده و اختراع به شمار میرود؟

تارنمای ایده ها با توجه به نوع نوشته ها ، مقالات و گفتگو هایی که مرتبط با کارآفرینی ، سرمایه گذاری و اختراعات و نو آوری است و در آن بصورت تخصصی منتشر میگردد ، در موتور های جستجو به عنوان یکی از پیشنهاد های مطلوب برای جستجو گران واژه ها و جملاتی مانند : "سرمایه گذاری" "ایده" "اختراع" "مشارکت" " سرمایه ازما ایده از شما" "ایده از ما سرمایه از شما" "خریدار اختراع و ایده" " فروشنده اختراع و ایده" " مشارکت و سرمایه گذاری" " خرید نام تجاری" "بهترین سرمایه گذاری " "آماده سرمایه گذاری" "واگذاری امتیاز اختراع" "سرمایه گذاری در اختراع" و ... خواهد بود . زیرا مطالب منتشر شده در این تارنما بر اساس محتوا و واژگان سازگار با جستجو هایی مانند موارد یاد شده میباشد و به همین دلیل مانند تقاطعی برای برخورد کسانی است که واژگانی مشترک را بصورت تخصصی دنبال میکنند.تارنما های دیگر با توجه به تنوع نوشته ها و غیر تخصصی بودن و پراکندگی موضوعات از شانس کمتری برای پاسخ به نیاز جستجو گران واژگانی با موضوع سرمایه گذاری و اختراع برخوردارند. همانگونه که از محتوای تارنما بر میآید ما در اینجا تنها به این دو موضوع میپردازیم ، از همین روی آمار واژگان مرتبط را در موتور های جستجو برای تارنمای ایده ها بالا میبرد. به همین دلیل ساده اما مهم، بیشتر کسانی که به این تارنما وارد میشوند ، کسانی هستند که جستجوگر واقعی این واژگان هستند و این، شانس ،به جا و بیشتر و بهتر دیده شدن را به شما خواهد داد. این تارنما هیچ آگهی غیر مرتبطی را نمیپذیرد و این موضوع به یکدست شدن اطلاعات کمک شایانی میکند.هزینه آگهی ، بگونه ای انتخاب شده حتی با کمترین توان مالی نیز میتوانید از داشتن یک آگهی خوب بهرمند باشید.

آرزو و تلاش ما اینست که بهترین گزینه سرمایه گذاری و یا ایده و اختراع را در تارنمای ایده های بیابید. هر کسب و کار اشتغالزایی که در سرزمین عزیز ما ایجاد شود ، آمار بزهکاری ها اجتماعی را کاهش خواهد داد و این یعنی امنیت آسایش برای تک تک ایرانیان و این آرزوی قلبی همه ماست.

متن آگهی خود و مشخصات { نام و نام خانوادگی - تلفن - ایمیل - آدرس سایت -موضوع مورد آگهی } را به نشانی nosrati.a.f(at)gmail.com

ارسال نمائید

هزینه ماهانه درج آگهی 2000 هزار تومان یکماهه

هزینه تبلیغات 3 ماهه هر ماه 13000 تومان محاسبه و جمعا 39000 تومان خواهد بود

هزینه تبلیغات 4 ماهه هر ماه 11000تومان محاسبه و جمعا 44000 تومان خواهد بود

تخفیف ویژه برای تبلیغ یک ساله در ایده ها 

تنها با مبلغ 89 هزار تومان ، میتوانید از آگهی یک ساله در ایده ها برخوردار شوید                 

با توجه به اینکه جستجو گران سرمایه گذاری و ایده ، ممکن است در دراز مدت با آگهی ها روبرو شوند ، هر اندازه مدت زمان آگهی طولانی تر باشد ، شانس دیده شدن شما بیشتر خواهد بود . از همین روی پیشنهاد می شود ، برای کاهش هزینه آگهی و بالا بردن شانس دیده شدن ، از تبلیغ یکساله استفاده نمایید.                                                                                         


هزینه درج عکس مرتبط با آگهی 5000 تومان میباشد

توجه :جهت دریافت شماره حساب با ایمیل بالا مکاتبه کنید. پس از واریز وجه شماره پیگیری را ایمیل کنید. حداکثر تا 72 ساعت بعد آگهی شما بر روی صفحات اختصاصی تارنما قرار خواهد گرفت.

**********امکانات ویژه **********

شما مخترع و یا ایده پرداز گرامی ، میتوانید برای داشتن یک سکوی پرتاب، اختراع ثبت شده خود را در قالب یک رپرتاژ آگهی و بصورت "مصاحبه و گفتگو" با تارنمای ایده ها ، همراه با درج عکس خود و محصولتان ، نخستین خبررسانی اینترنتی اختراع خود را منتشر کنید.از آنجاییکه برای گفتگو با صاحبان سرمایه و معرفی اختراع داشتن پیشینه خبری و رسانه ای بعنوان یک امتیاز وِیژه به شمار می آید ، شما میتوانید بعنوان نقطه آغاز با هزینه ای اندک نخستین مصاحبه خبری-اینترنتی خود را در تارنمای ایده ها منتشر نمایید.پس از انتشار مصاحبه خبری شما در تارنمای ایده ها ، شما از چند امتیاز برخوردار خواهید شد:

1-اختراع شما بصورت خبر با نام شما در اینترنت برای نخستین بار منتشر میگردد و در صورتیکه بعد ها کسی اقدام به مشابه سازی ایده شما نماید ، سابقه خبر رسانی شما در پیگیری های حقوقی بسیار کمک خواهد بود.

2- اساسا در گفتگو های تجاری ، رسانه ای شدن یک ایده و اختراع به اعتبار محصول می افزاید.ضمن اینکه شما قادر هستید بسیاری از توجیهات اقتصادی خود را در خصوص اجرای تجاری طرح هایتان را در مصاحبه اختصاصی خود بیاورید.

3-برای معرفی خود و اختراعتان به ارگان های مربوطه و یا صاحبان سرمایه ، میتوانید از لینک مصاحبه اختصاصی تان بهره بگیرید که در اعتبار بخشیدن به طرح شما کمک شایانی خواهد نمود.

4- میتوانید لینک مصاحبه خود را برای خبرگذاری ها و روزنامه ها و سایت های گوناگون ارسال کنید تا در صورت تمایلشان ، اقدام به انتشار خبر آن نمایند.

5-به صورت طبیعی بسیاری از تارنما هایی که به گردآوری اخبار نو و تازه میپردازند با جستجو در میان سایتها اخبار مربوط به نوآوری ها را گردآوری میکنند و این نیز یکی دیگر از شانس های شما برای رسانه ای شدن است.

همین اکنون نخستین گام رسانه ای نمودن ایده و اختراع خود را با هزینه ای اندک بردارید.

*****امکانات ویژه شماره 2*****

برای بالارفتن شانس شما و فراتر رفتن از مرزهای سرمایه گذاران ایرانی ، تارنمای ایده ها ، امکانات ویژه دیگری را برای شما مخترعین و صاحبان ایده های تجاری در نظر گرفته است . با هزینه ای ناچیز میتوانید آگهی ها و یا رپرتاژ آگهی (مصاحبه) خود را به زبان انگلیسی برگردان نموده و در تارنمای ایده ها منتشر نمایید ، تا از این رهگذر جستجو گران خارجی نیز از ایده و اختراع شما آگاهی یابند. این امکانات نیز برای نخستین بار در تارنمای ایده ها اجرا میشود ،به این امید که نوآوران ایرانی از شانس بیشتری برای اجرایی کردن اندیشه های خود برخوردار شوند.

******************************************************

هزینه ها

1-گفتگو و مصاحبه معمولی بدون عکس 100 هزار تومان

2-گفتگو و مصاحبه معمولی با درج عکس مخترع و محصول 130 هزار تومان

3-گفتگو و مصاحبه با ویراستاری تخصصی و بکار گیری تکنیک های روانشناختی برای جذابیت بیشتر ایده و اختراع در نمایان سازی شایسته طرح به همراه درج عکس مخترع و محصول 150 هزار تومان.

4-انتشار برگردان انگلیسی گفتگو و مصاحبه شماره سه ، 100 هزار تومان به همراه عکس مخترع و محصول - (سفارش دهندگان مصاحبه پارسی و انگلیسی تا پایان سال 90 خورشیدی از 10% تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود)

مهم : این رپرتاژ آگهی و گفتگوی خبری ، بدون محدودیت زمانی بوده و همواره بر روی تارنمای باقی خواهد ماند

آنچه امروز هزینه میکنید ، در مقایسه با آنچه فردا به دست می آورید ، هیچ است

این نکته را همواره به یاد بسپارید : بیش از آنکه مهم باشد چه چیزی را ارائه میدهید ، مهمتر آنست که .... چگونه ارائه میدهید.

تارنمای ایده ها ، پشتیبان شما در مذاکرات فروش ایده ها و اختراعاتتان خواهد بود. بدون برخورداری از تیم مذاکره مجرب از رفتن به سر میز مذاکره خودداری نمایید... کلیک کنید

 


واژه های مرتبط و تخصصی + موضوع سرمایه و ایده = بهتر دیده شدن



ارسال شده در توسط ایده ها
نخبگان ایرانی - نوآوری های ایرانیان

شما نیز آگهی برای صفحه خود در میان بگذارید.