سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش جهانی ایده

بنا به شنیده ها ، خبر میرسد ، تا کنون پیشنهاد های فراوانی برای خرید فرمولاسیون رب گوجه فرنگی عمل آوری شده از سوی شرکت های سرمایه گذاری برای به انحصار در آوردن تولید این محصول به مخترع آن شده است.
خبرنگار ایده ها گزارش میدهد ، طی یکسال گذشته و پس از رونمایی از خبر ابداع فرمولاسیون رب گوجه فرنگی عمل آوری شده که نسل جدیدی از رب گوجه فرنگی را از این پس به بازار مصرف جهانی عرضه خواهد نمود ، پیشنهادات گوناگونی از سوی شرکت های سرمایه گذاری و تولیدکنندگان گوناگون به صاحب امتیاز و مخترع آن شده است که در آخرین پیشنهاد ، مبلغ یک میلیارد تومان برای خرید امتیاز 20 ساله  آن به مخترع نسل جدید رب گوجه فرنگی پیشنهاد شده است.
طی مکاتبات ایده ها با مخترع این محصول ، و بررسی خبر ، یافته ها حاکیست ، از هنگام انتشار خبر ابداع این محصول نو و انحصاری که بنا به گفته کارشناسان ، پس از یکصد سال از پیدایش رب گوجه فرنگی ، انقلابی تازه در صنعت دیرپای رب گوجه فرنگی ایجاد میکند ، پیشنهادات و درخواست های گوناگونی برای خرید انحصاری این فرمولاسیون به صاحب آن داده شده است.

در آخرین پیشنهاد از سوی شرکت های سرمایه گذار ، مبنی بر خرید تمام حق امتیاز این محصول ، مبلغ یک میلیارد تومان به صاحب امتیاز آن پیشنهاد گردیده است. مخترع رب عمل آوری شده در پاسخ به این پرسش که با توجه به چنین پیشنهاد بالایی چرا تا کنون اقدام به فروش ننموده اید ، گفت : هنوز امیددارم تا با حمایت های وزارت صنایع و دولت بتوانم خودم این محصول را راهی بازار کنم.زیرا مبلغ پیشنهادی بر اساس بررسی های بیزینس پلن این اختراع ، با سود حاصل از یک تا یک و نیم سال نخست تولید رب عمل آوری شده ، پوشش داده خواهد شد.

وی اظهار داشت ، متاسفانه بیشتر سرمایه گذاران ، خواستار تمام امتیاز و به انحصار در آوردن تولید محصول هستند. این در حالیست که تمام تلاش من بر این است تا بتوانم این محصول را بصورت مشارکت و یا دریافت حمایت های دولتی به سرانجام برسانم.
این اظهارات در حالی گفته میشود که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نام گذاری شده و میطلبد تا مسئولین برای پشتیبانی از طرح های زود بازده و مخترعین و نخبگان ، همت بیشتری را از خود نشان دهند تا طبق منویات مقام معظم رهبری ، امسال شاهد رشد چشمگیر اقتصادی و افزایش اشتغال در میان جوانان کشور عزیزمان باشیم.

 


ارسال شده در توسط ایده ها
نخبگان ایرانی - نوآوری های ایرانیان

شما نیز آگهی برای صفحه خود در میان بگذارید.