سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش جهانی ایده

قابل توجه مخترعین و صاحبان ایده های تجاری و صنعتی

 

هشدار!

آیا میدانید ، صاحبان سرمایه به دلیل تجربیات بالایی که در کارهای اقتصادی دارند ، معمولا تبدیل به روانشناسان بالقوه میشوند؟

آیا میدانید برای مذاکره با صاحبان سرمایه ، نیاز است تا از آگاهی های کافی پیرامون ، مسایل حقوقی و اقتصادی و تکنیک های روانشناختی برخوردار باشید؟

آیا میدانید در بستن قرار داد های مشارکت در تولید ، فروش و واگذاری امتیاز طرح ، ایده و یا اختراع ، کوچکترین خطایی که ناشی از ناآگاهی و یا نبود مهارت شما در مسایل بازار و حقوقی باشد ، میتواند تمام زحمات شما را در معرض نابودی و یا هیچ انگاشته شدن قرار دهد ؟

آیا میدانید حضور بر سر میز مذاکره بصورت گروهی و با اطلاعات کافی از آگاهی های مورد نیاز در خصوص مذاکره ، چه میزان به قدرت شما در بسته شدن قرار داد هایتان در راستای نگهبانی از منافعتان ، یاری خواهد رساند؟

آیا میدانید حضور و پشتیبانی افراد متخصص از شما در میز مذاکره تا چه اندازه به اعتبار شما و طرحی که در اندیشه دارید ، می افزاید ؟

آیا میدانید ، صاحبان سرمایه ، تولید کنندگان و صنعت گران ، هیچگاه تنها بر سر میز مذاکره با شما نخواهند آمد ؟ آیا میدانید بصورت طبیعی آنها از تمام توان و امکانات استفاده میکنند تا به بهترین شکل ممکن قرار داد را به نفع خود ببندند و شما نباید هرگز تنها و با اکتفا به آگاهی های شخصی به گفتگو با آنها بپردازید ؟

آیا میدانید داشتن یک مدیر پروژه و یا مدیر ارائه طرح ها و برنامه های شما یکی از تکنیک های موثر در گفتگو های تجاری و اقتصادی به شمار می آید ؟

آیا میدانید ....

این نکته را همواره در یاد داشته باشید :

بیش از آنکه مهم باشد چه چیزی را ارائه میکنید ، مهمتر آن است که .... چگونه ارائه میکنید


چنانچه شما اختراع و یا ایده ای صنعتی و تجاری دارید و صاحبان صنایع و یا سرمایه خواستار مذاکره و گفتگوبا شما هستند ، پیشنهاد میکنیم با تشکیل تیم مذاکره و گفتگوی مجرب و متخصص بر سر میز مذاکره بنشینید. آگاهی به مسائل حقوقی، تکنیک های مذاکره و فروش و متد روانشناسی، یکی از ابزارهای مهم ، در قرار داد ها و گفتگو های تجاری و اقتصادی به شمار میرود . تارنمای ایده ها با افتخار شما را در میز های مذاکره پشتیبانی خواهد نمود . جهت آگاهی بیشتر با ما در تماس باشید

nosrati.a.f(at)gmail(dot)com

 

اگر میخواهید بیشتر از هر زمان دیگری در معرض دید صاحبان سرمایه و تولیدکنندگان و جستجو گران ایده ها ، طرح های نو و اختراعات قرار بگیرید و یا اگر مایل هستید دیگران از توان مالی شما برای سرمایه گذاری آگاه شوند ، تارنمای ایده ها بهترین جاییست که نیاز شما را براورده میکند. برای دانستن بیشتر کلیک کنید


ارسال شده در توسط ایده ها
نخبگان ایرانی - نوآوری های ایرانیان

شما نیز آگهی برای صفحه خود در میان بگذارید.