سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و فروش جهانی ایده


تارنمای ایده ها ، از این پس خدمات نوین خود را در قالب موسسه مشاوره و توسعه خلاقیت و نوآوری سروش امرداد به علاقمندان ارائه می نماید

برای اطلاعات بیشتر از WWW.INSSOA.COM  بازدید فرماید

اگر مخترع و صاحب ایده و طرحی نو هستید ، حتما این نوشته کوتاه را تا انتها بخوانید . امکانات تازه تارنمای ایده ها برای مطرح نمودن اختراع شما .....


 

**********امکانات ویژه شماره 1**********

شما مخترع و یا ایده پرداز گرامی ، میتوانید برای داشتن یک سکوی پرتاب، اختراع ثبت شده خود را در قالب یک رپرتاژ آگهی و بصورت "مصاحبه و گفتگو" با تارنمای ایده ها ، همراه با درج عکس خود و محصولتان ، نخستین خبررسانی اینترنتی اختراع خود را منتشر کنید.از آنجاییکه برای گفتگو با صاحبان سرمایه و معرفی اختراع داشتن پیشینه خبری و رسانه ای بعنوان یک امتیاز وِیژه به شمار می آید ، شما میتوانید بعنوان نقطه آغاز با هزینه ای اندک نخستین مصاحبه خبری-اینترنتی خود را در تارنمای ایده ها منتشر نمایید.پس از انتشار مصاحبه خبری شما در تارنمای ایده ها ، شما از چند امتیاز برخوردار خواهید شد:

1-اختراع شما بصورت خبر با نام شما در اینترنت برای نخستین بار منتشر میگردد و در صورتیکه بعد ها کسی اقدام به مشابه سازی ایده شما نماید ، سابقه خبر رسانی شما در پیگیری های حقوقی بسیار کمک خواهد بود.

2- اساسا در گفتگو های تجاری ، رسانه ای شدن یک ایده و اختراع به اعتبار محصول می افزاید.ضمن اینکه شما قادر هستید بسیاری از توجیهات اقتصادی خود را در خصوص اجرای تجاری طرح هایتان را در مصاحبه اختصاصی خود بیاورید.

3-برای معرفی خود و اختراعتان به ارگان های مربوطه و یا صاحبان سرمایه ، میتوانید از لینک مصاحبه اختصاصی تان بهره بگیرید که در اعتبار بخشیدن به طرح شما کمک شایانی خواهد نمود.

4- میتوانید لینک مصاحبه خود را برای خبرگذاری ها و روزنامه ها و سایت های گوناگون ارسال کنید تا در صورت تمایلشان ، اقدام به انتشار خبر آن نمایند.

5-به صورت طبیعی بسیاری از تارنما هایی که به گردآوری اخبار نو و تازه میپردازند با جستجو در میان سایتها اخبار مربوط به نوآوری ها را گردآوری میکنند و این نیز یکی دیگر از شانس های شما برای رسانه ای شدن است.

*****امکانات ویژه شماره 2*****

برای بالارفتن شانس شما و فراتر رفتن از مرزهای سرمایه گذاران ایرانی ، تارنمای ایده ها ، امکانات ویژه دیگری را برای شما مخترعین و صاحبان ایده های تجاری در نظر گرفته است . با هزینه ای ناچیز میتوانید آگهی ها و یا رپرتاژ آگهی (مصاحبه) خود را به زبان انگلیسی برگردان نموده و در تارنمای ایده ها منتشر نمایید ، تا از این رهگذر جستجو گران خارجی نیز از ایده و اختراع شما آگاهی یابند. این امکانات نیز برای نخستین بار در تارنمای ایده ها اجرا میشود ،به این امید که نوآوران ایرانی از شانس بیشتری برای اجرایی کردن اندیشه های خود برخوردار شوند.

******************************************************

هزینه ها

1-گفتگو و مصاحبه معمولی بدون عکس 100 هزار تومان

2-گفتگو و مصاحبه معمولی با درج عکس مخترع و محصول 130 هزار تومان

3-گفتگو و مصاحبه با ویراستاری تخصصی و بکار گیری تکنیک های روانشناختی برای جذابیت بیشتر ایده و اختراع در نمایان  سازی شایسته طرح به همراه درج عکس مخترع و محصول 150 هزار تومان.

4-انتشار برگردان انگلیسی گفتگو و مصاحبه شماره سه ، 100 هزار تومان به همراه عکس مخترع و محصول - (سفارش دهندگان مصاحبه پارسی و انگلیسی تا پایان سال 90 خورشیدی از 10% تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود)

مهم : این رپرتاژ آگهی و گفتگوی خبری ، بدون محدودیت زمانی بوده و همواره بر روی تارنمای باقی خواهد ماند

آنچه امروز هزینه میکنید ، در مقایسه با آنچه فردا به دست می آورید ، هیچ است

برای دریافت سایر اطلاعات پیرامون آگهی ها به اینجا بروید


ارسال شده در توسط ایده ها
نخبگان ایرانی - نوآوری های ایرانیان

شما نیز آگهی برای صفحه خود در میان بگذارید.